До уваги суб'єктів подання інформації! Постанови та ухвали слід надсилати на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. тел.для зв'язку: 0-800-213-103, 095-434-65-45, 068-489-86-58
   

Шановні адвокати!

 З 01.03.2018 цілодобові чергування адвокатів здійснюються з 09:00 год. до 09:00 год. наступної доби  

   

Фахівці Бердянського місцевого центру вкотре відстояли права споживача

Деталі

Virshennya spozhivchih problem 1Одним з завдань співробітників Бердянського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги було і залишається вирішення першочергових правових проблем мешканців територіальних громад. Однією з ключових проблем для мешканців міста Бердянськ стали складні взаємовідносини споживачів з суб’єктами господарювання в питаннях електро-, водо- та газопостачання.

        Так, наприкінці січня поточного року, під час прямого телевізійного ефіру, участь в якому приймали директор місцевого центру Євген Сухомлин та головний спеціаліст відділу представництва Юлія Кононенко, в студію зателефонувала літня мешканка міста, яка поскаржилася на зухвалі дії газовиків, які ще в липні минулого року демонтували в її оселі лічильник газу для проведення планової повірки та протягом 7 місяців не здійснили жодних дій. Євген Сухомлин пообіцяв розібратися та допомогти жінці у вирішені зазначеної проблеми.

       У зв’язку з тим, що заявниця виявилась одинокою людиною похилого віку (79 років) та й ще з обмеженими можливостями, фахівці місцевого центру здійснили надання адресної правової допомоги за місцем проживання жінки. Під час візиту співробітників центру до пані Алли, стало відомо, що на підставі складеного акту про демонтаж засобу вимірювальної техніки від 18 липня 2017 року було демонтовано лічильник газу для проведення планової повірки. Згодом, від працівників ВОГ Бердянська дільниця ПАТ «ЗАПОРІЖГАЗ», пані Алла отримала інформацію, що її лічильник газу не пройшов повірку, в результаті чого їй було запропоновано звернутись до відділу з метою отримання акту експертизи. Пізніше, жінці повідомили, що лічильник було відправлено на ремонт та пообіцяли в найближчий час подзвонити та визначитись з датою встановлення лічильника. Час йшов, а здійснити обіцяні дії представники газової компанії не квапились. На неодноразові звернення заявниці до Оператора ГРМ з метою узгодження дати встановлення лічильника, конкретної відповіді вона так й не отримала.

       Слід зазначити, що з часу демонтажу лічильника, жінка була змушена сплачувати послуги з газопостачання відповідно до встановлених норм споживання та вимог Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природнього газу». Отже, протягом семи місяців вона сплачувала за послуги Оператора ГРМ не за показниками лічильника газу, а за встановленими нормами об’ємів споживання, що значно більше ніж заявниця сплачувала раніше.

       Прийнявши від пані Алли звернення та необхідні документи, фахівці місцевого центру підготували заяву до відділу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у Запорізькій області, в якій детально, з посиланням на низку законодавчих актів (Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Порядок подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затверджений постановою КМУ від 8 липня 2015 р. № 474, Роз’яснення щодо повірки лічильника газу, розміщених на сайті НКРЕКП тощо), вказали на порушення вимог нормативно-правових актів у частині проведення сервісного обслуговування та удосконалення комунікації із споживачами природнього газу, зокрема, щодо ремонту лічильників газу побутових споживачів зі сторони Оператора ГРМ. Окрім цього, в заяві, співробітники місцевого центру звернулися з проханням зобов’язати Оператора ГРМ негайно безкоштовно встановити за адресою жінки лічильник газу та попередити ПАТ «Запоріжгаз» про недопущення у майбутньому зазначених порушень.

       Результат не змусив себе довго чекати. Наприкінці березня щаслива пані Алла зателефонувала до місцевого центру та повідомила, що 15 березня, працівники газової компанії здійснили встановлення газового лічильника в її будинку.

       На підставі вищевикладеного, в черговий раз закликаємо громадян звертатися до центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, співробітники яких, допоможуть вам професійно та фахово вирішити правові проблеми. 

За безоплатною правовою допомогоююридичними консультаціями та роз'ясненнями законодавства звертайтесь до установ системи безоплатної правової допомоги:

А також єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги:

0-800-213-103 (діє цілодобово і безкоштовно)

 

 

   
logo-ukr
   
   
   
   

ATO

   

Advocats

   

Digest banner

   

DNA 219x116

   

skayp

   

Skype image

   

Координаційний центр у соцмережах  

    facebook     g     you tube2

   
   
   
© 2014 Запорізький обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | admin@ legalaid.gov.ua